A reklamációs észrevételeket az alábbi elektronikus űrlapon fogadjuk, mellyel igyekszünk gyorsabbá, könnyebbé és hatékonyabbá tenni a teljes folyamatot.
Minden reklamáció alapja a kitisztított termék. Ruházatot csak mosott, vegytisztított állapotban, cipőt szennyeződés mentesen (a talpán is) és szellőztetve veszünk át. A piszkos elhanyagolt terméket érdemi vizsgálat nélkül visszautasítjuk.
A szavatosság érvényesítésének alapja a kárelhárítási kötelezettség betartása. Ez nem csak azt jelenti, hogy a karbantartási tevékenységet el kell végezni, hanem azt is, hogy a hiba észlelésekor a ruha, cipő vagy eszköz használatát fel kell függeszteni, mert a további használat növeli a hiba mértékét és teljesen selejtté teheti a kifogásolt eszközt.
Felhívjuk a figyelmet, hogy a termék címkéjének vagy kötelező napi karbantartásának hiányában, valamint a nem megfelelő használatból adódó hibák kapcsán a szavatossági jogosultság érvényességét veszti.
Minőségi kifogás, reklamáció kapcsán készített fényképek (4 db kötelező) az alábbiak alapján készítse el:*
1. termékről felülről készített teljes kép
2. ha lábbeli akkor a talpról készített teljes kép, ha egyéb termék hibáról készített plusz kép
3. a termék pontos beazonosítását szolgáló gyártói címkéről (lábbelinél jellemzően nyelv részen egyéb esetben bevarrt címke) készített kép
4. a hibáról készített kép
A folyamat elindításához töltsd ki az alábbi űrlapot: