Mely adatok rögzítésére figyelj a megrendelés során?
Kérjük, hogy olyan címet adj meg, ahol napközben elérhető vagy, mert a futár a megrendelést külön felhívás nélkül szállítja házhoz és nincs arra lehetősége, hogy a megrendelést a rögzítettől eltérő címre szállítsa ki. Átvételre a munkahelyi címek használata egyre elfogadottabb.
Kérjük, hogy olyan telefonszámot adj meg, amin bármikor elérnek. Az automatizált feldolgozó rendszerünk miatt a "Megjegyzés" rovatba tett kéréseket nem tudjuk figyelembe venni.
Regisztráció szükséges a vásárláshoz?
Nem.
Személyes átvétel van az üzletben?
Nincs. A termékeket csak a webáruházon keresztül lehet megrendelni, és a GLS futárszolgálat szállítja ki.
A webáruházban feltüntetett árak kizárólag csak online vásárlás esetén érvényesek?
Igen.
Megkaptam a terméket, amit rendeltem, de nem lett jó a méret/nem tetszik, pénzvisszatérítést szeretnék. Mit csináljak?
Pénzvisszatéritésre a vásárlástól számított 14 nap áll rendelkezésre. A pénzvisszatérítést megelőzőleg a terméket sérülésmentesen, eredeti csomagolásban, eladható állapotban vissza kell küldeni a csomagküldeményen szereplő FELADÁSI címre. Ahhoz, hogy a pénzvisszatérítési folyamatot el tudjuk kezdeni, töltsd ki a Vásárlástól való elállás, méretcsere űrlapot. Fontos, hogy az igénybejelentő űrlap kitöltését követően addig NE INDÍTSD EL a csomagot, amíg meg nem érkezik az ügyfélszolgálatunk válasza a pontos részletekkel.
Megkaptam a terméket, amit rendeltem, de nem lett jó a méret/nem tetszik, ki szeretném cserélni. Mit csináljak?
A méretcserére a vásárlástól számított 14 nap áll rendelkezésre. A méretcseréjével kapcsolatos valamennyi költség a vásárlót terheli. Annak sérülésmentes, eredeti csomagolásban, eladható állapotban történő visszaküldése a vevő felelőssége. A terméket visszaküldheti futárszolgálattal vagy a postán a csomagküldeményen szereplő FELADÁSI címre. Ahhoz, hogy a méretcsere folyamatot el tudjuk kezdeni, töltsd ki a Vásárlástól való elállás, méretcsere űrlapot. Fontos, hogy az igénybejelentő űrlap kitöltését követően addig NE INDÍTSD EL a csomagot, amíg meg nem érkezik az ügyfélszolgálatunk válasza a pontos részletekkel.
Rendeltem egy terméket a webáruházon keresztül és tönkre ment. Mit csináljak?
Kérjük a weboldalon alján található garanciális ügyintézés űrlapot használni szíveskedj.
Nem azt kaptam, amit rendeltem. Mit csináljak?
Kérjük, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunk felé írásban (webshop@munkaruha-vedofelszereles.hu), hogy intézkedni tudjunk a problémával kapcsolatban.
Nem kaptam értesítő e-mailt a rendelést követően. Ez miért van?
Kérjük, minél előbb vedd fel a kapcsolatot írásban (webshop@munkaruha-vedofelszereles.hu) az ügyfélszolgálatunkkal, hogy utána tudjunk nézni. Valószínűleg elgépelésre került az e-mail cím vagy a spambe került a visszaigazoló e-mail.
A termékadatlapon feltüntetett raktárkészletek valós darabszámot mutatnak?
A webáruházunkban feltüntet készletek tájékoztató jellegűek!
A készletek folyamatos online értékesítése miatt a webáruházban látható készletek és a tényleges raktárkészletek eltérhetnek egymástól. Emiatt előfordulhat, hogy a webáruházban már lefoglalt termék nem áll rendelkezésre, mert időközben értékesítésre került a termék utolsó darabja is. Ilyen esetben a termékre vonatkozó megrendelését hosszabb idő alatt vagy esetenként - kifutó termék esetén - egyáltalán nem tudjuk teljesíteni, amelyről rövid időn belül írásban tájékoztatunk.
Lehet bankkártyával fizetni a megrendelés ellenértékét?
Igen, az áru kiszállításakor, a GLS vagy MPL futárnál bankkártyás fizetési lehetőség biztosított.
Mit jelent az, ha egy termék mellett a nem vásárolható felírat látható?
A termék átmeneti készlethiányos, nézz vissza később a weboldalunkra.
Egy rendelésem számlázását, kérhetem több számlába?
Összevonható két különböző rendelésem?
Reméljük, sikerült minden kérdésre választ adni, és hamarosan elégedett vevőnkként üdvözölhetünk! További kérdésed van?
Írj: webshop@munkaruha-vedofelszereles.hu
vagy küldj üzenetet ügyfélszolgálatunkra: +36 70 610 3240